Monday, November 22, 2004

Sinterklaas

wat een grappig eiland is dit, Sinterklaas is gisteren hier pas aangekomen en hij loopt door alle straten die al weken versierd zijn met kerst decoraties. Hij neemt plaats voor de kerstboom, erg gek allemaal.
het is erg leuk dat de NL tradities en de Amerikaanse tradities allemaal zijn overgenomen hier op Aruba. Zo vieren ze deze week ook Thanksgiving, de arme kalkoenen.
Ikzelf ga vandaag lekker van de zon genieten bij Havana, overdag lekker zwemmen en bakken en dan vanavond een ligbed huren op het strand voor de strand bioscoop. heerlijk, gezellig met lau en dorien.
ik heb even een pauze ingelast voor mij Papiomento les op maandag avond, het is allemaal teveel met het werk erbij, geen zin/tijd voor huiswerk. ik bekijk in januari wel weer of ik verder wil met de vervolg cursus. iedereen spreekt engels en nederlands en ik krijg steeds meer het idee dat ik die lokale taals niet veel nodig zal hebben en niet veel kan oefenen omdat ik veelal met toeristen werk. doegie, ik ga naar het strand
x x x

No comments:

Please follow me on Social Media