Monday, January 10, 2005

wat een begin van 2005

wat een begin van 2005, papa en Floris een frontale botsing, papa in het ziekenhuis aan de hartmonitor. Simone en ik zo ver weg, niets kunnen doen. Gevoel van onmacht en wat doe ik hier in een vreemd land? gelukkig kon paps na 3 nachten weer naar huis. Floris heeft alleen een bult op zijn hoofd gelukkig.
Zelf nog even 3 dagen koorts gehad vanaf 2 januari, happy newyear, ziek als een hond. Velen met mij, Aruba snottert en wil weer zon zien. Met al dat gezoen en handen geschud verspreid zo'n virus zich snel.

Laurenz is 5 x per week in de sportschool te vinden, drinkt alleen maar water en espresso sinds een week, proteine shakes met poeders en eiwit, speciale maaltijden, geen alcohol meer. Zijn spieren beginnen al meer te ontwikkelen dan de eerste 2 maanden sportschool waarnaast hij ook gewoon doordronk en at. Ik maak over een paar weken weer eens wat foto's, je zult verrast staan. ik vraag deze week een antwoord op mijn vakantie aanvraag, 20 mei naar NL is het plan. jippie, een leuk vooruitzicht.

No comments:

Please follow me on Social Media