Wednesday, March 23, 2005

24 maart

morgen begin ik bij het Renaissance hotel, na 3 weken rust (wat een luxe) eindelijk weer aan de slag. 5 dagen werken, 1 dag vrij, 5 dagen werken, 1 dag vrij, op deze manier ben ik telkens op een andere dag van de week vrij, best een leuk systeem. Deze week krijg ik ook nieuws over, of ze er een probleem mee hebben dat ik 10 dagen naar NL ga in mei, ik hoop op 17 mei weg te vliegen, en dus op 18 mei aan te komen op Schiphol.
Dat moet dan volgende week allemaal vastgelegt worden.......
Vandaag nog even een laatste dagje naar het strand (voorlopig) en er tegenaan. Ik ga met allemaal Arubanen werken bij de front desk dus heb ik eindelijk kans om mijn Papiamento op ze te oefeningen. Het is alweer 3 maanden geleden dat ik geprobeerd heb de lokale taal te leren, maar ik heb eigenlijk nooit echt tussen de Arubanen gewerkt, dus weer een nieuwe uitdaging. Aruba; here I come!

No comments:

Please follow me on Social Media