Saturday, November 26, 2005

nieuw kleurtje

nog 20 minuten en dan mag ik de haarverf eruit spoelen, kleur: true red. Ja, dat vale half blonde begint te vervelen. Deze week ben ik naar de smartlappen avond geweest met Dorien in de Plaza, toch anders zonder Iris en Remon (snik snik). Laurenz werkte achter de bar dus had ik een hele lage rekening (nul).

Vorig weekend was de fullmoon party, daar was ik ook bij. Voorlopig ben ik weer uitgeteld tot aan de feestdagen (hoop ik). Effe niks; gewoon werken, zonnen, kerstkaartjes schrijven, sparen, that's it.

Dorien en Hans hebben na een paar dagen ruzie toch weer besloten om het nog een kans te geven, ze had al bijna een ander appartementje gevonden. knipperlicht relatie noemt men dat. ik noem het kleuterschool. al die stress weer om nix.

Vandaag heb ik een mooie ronde cactus met ronde rode kop, op ons eigen grondstukje uitgegraven met een kapmes en mee genomen naar ons huis, in een potje gestopt (was wel lastig met al die gemene stekels), nu staat 'ie trots voor de deur.

Ik zal aankomende week weer eens wat foto's maken en downloaden, kunnen jullie meteen m'n nieuwe rooie koppie zien.
p.s. Met Laurenz gaat ook alles goed, heel gezellig als gewoonlijk, geeft me heerlijk veel aandacht en liefde, vist 2 x per week en ving vorige week een lekkere barracuda.

Tot later. x x x

No comments:

Please follow me on Social Media